Продавець Інтернет-магазин "Елленбар" розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
355 відгуків

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

Інтернет - магазин Елленбар
+380 (68) 567-33-59
+380 (93) 564-59-12
Кременчук
+380 (97) 835-01-34
Оптова торгівля

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення та обмін Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Умови повернення для товарів належної якості ЯК ПОВЕРНУТИ АБО ОБМІНЯТИ ТОВАР Передзвоніть менеджеру Ellenbar, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами: 068 201 5464 Viber 068 961 3959 Viber 067 749 5927 068 567 3359 У відділенні «Нова Пошта» 1. Запитайте реквізити для зворотного відправлення у нашого менеджера. 2. Упакуйте товар за розміром. 3. Оплатіть зворотне відправлення. 4. Повідомте номер декларації нашому менеджеру за телефонами, зазначеними вище. 5. Отримайте повернення оплати протягом 14 днів, за умови збереження споживчих властивостей та товарного вигляду. У пункті самовивезення м. Харків, вул. Молочна 38/1 м. Київ, Каунаська 3в м. Кременгук, Сагланна 14а Дотримуйтесь цих рекомендацій, щоб повернення чи обмін товару відбувся легко: 1. Товар повинен бути повністю укомплектований 2. Оригінальна упаковка та ярлики не пошкоджені 3. Товарний вид збережено ВИ ОТРИМАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ З НЕПРАВИЛЬНОЮ КІЛЬКІСТЮ ТОВАРУ Будь ласка, повідомте нам протягом 2 діб після отримання замовлення, якщо вам надійшла не та кількість товару, яку ви замовляли. ВИ ОТРИМАЛИ ПОШКОДЖЕНУ ПОСИЛКУ Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникнути форс-мажорні обставини. Ми радимо перевіряти кожну посилку у відділенні та не забирати посилку неналежного вигляду: 1. пом'яту 2. з надірваною упаковкою 3. з розбитим або деформованим товаром. 4. перепаковано новою поштою Ви маєте законне право відмовитись від такої посилки. Просто відмовтеся від отримання такої посилки прямо у відділенні та повідомте про це нам за телефонами: 068 201 5464 Viber 068 961 3959 Viber 067 749 5927 068 567 3359 Якщо ви все ж таки забрали посилку з дефектом, ми ніяк не зможемо вплинути на ситуацію з проблемною доставкою. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner